Психологічна служба

У школі функціонує кабінет психолога та соціального педагога.

За допомогою Ви можете звернутись до  каб. 306.

Психологічна служба школи

У системі освіти діє психологічна служба, що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти.Психологічна служба працює за напрямками, що включають роботу з учнями, їх батьками та педагогічними працівниками. Мета даної діяльності – створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки здобувачів освіти.

Для реалізації цієї мети здійснюються наступні види робіт:

1) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про доцільність подальшої корекції або консультаційної роботи.

2) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими звертаються до психолога та соціального педагога.

3) Психокорекційна робота спрямована на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.

4) Профілактична та просвітницька робота спрямована на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.Служба активно співпрацює з з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службою у справах дітей, відділом ювенальної превенції тощо.

Психологічна служба здійснює:

§  Психосоціальний супровід розвитку дитини.

§  Психосоціальний супровід процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.

§  Психосоціальний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

§  Допомогу в професійному самовизначенні старшокласників.

§  Виявлення дітей з виявами девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).

§  Розробку рекомендацій та порад батькам, вчителям, учням.

§  Профілактику правопорушень.

§  Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.

§  Попередження суїцидної поведінки.

§  Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.

§  Врегулювання конфліктних ситуацій.

§  Роботу з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС, дітей  ВПО)