Психологічна служба
У школі функціонує кабінет психолога та соціального педагога.
За допомогою Ви можете звернутись до каб. 306.
Психологічна служба школи
У системі освіти діє психологічна служба, що забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладів освіти.Психологічна служба працює за напрямками, що включають роботу з учнями, їх батьками та педагогічними працівниками. Мета даної діяльності – створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки здобувачів освіти.
Для реалізації цієї мети здійснюються наступні види робіт:
1) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про доцільність подальшої корекції або консультаційної роботи.
2) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими звертаються до психолога та соціального педагога.
3) Психокорекційна робота спрямована на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.
4) Профілактична та просвітницька робота спрямована на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.Служба активно співпрацює з з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службою у справах дітей, відділом ювенальної превенції тощо.
Психологічна служба здійснює:
§ Психосоціальний супровід розвитку дитини.
§ Психосоціальний супровід процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.
§ Психосоціальний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
§ Допомогу в професійному самовизначенні старшокласників.
§ Виявлення дітей з виявами девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).
§ Розробку рекомендацій та порад батькам, вчителям, учням.
§ Профілактику правопорушень.
§ Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
§ Попередження суїцидної поведінки.
§ Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
§ Врегулювання конфліктних ситуацій.
§ Роботу з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС, дітей ВПО)